Digital Marketing και Επικοινωνία, στο χώρο της υγείας. Τάσεις, Προτάσεις και….. Αντιστάσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι επιχειρήσεις στο χώρο της υγείας στηρίζουν βασικές τους εσωτερικές λειτουργίες στο διαδίκτυο και παράλληλα σχεδιάζουν και εφαρμόζουν multi-channel δραστηριότητες με στόχο να προωθήσουν τα μηνύματά τους πιο αποτελεσματικά και στοχευμένα σε επιλεγμένα κοινά-στόχους.

Σκοπός του Προγράμματος «Digital Marketing & Επικοινωνία» είναι να βοηθήσει τους εκπαιδευομένους να κατανοήσουν τις βασικές αρχές και έννοιες ψηφιακού μάρκετινγκ, αλλά και να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση σχετικά με τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή στρατηγικής digital marketing & communications, πάντα στα πλαίσια συμμόρφωσης και δεοντολογίας. Το πρόγραμμα δεν έχει τεχνικό χαρακτήρα και δεν απαιτεί προηγμένες γνώσεις Πληροφορικής, οπότε μπορεί με ευκολία να το παρακολουθήσει κάποιος με βασικές τεχνικές γνώσεις Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας.

Το σεμινάριο εστιάζει επιλέον και στις περιοχές που δεν εμπίπτουν αυστηρά στους Κώδικες Δεοντολογίας και τις εγκυκλίους του ΕΟΦ, δίνοντας πρακτικές συμβουλές και λύσεις σε ζητήματα που ανακύπτουν ως προς τη δημιουργία, την έγκριση και την εφαρμογή συγκεκριμένων ενεργειών και τη γενικότερη αλληλεπίδραση της εταιρείας απέναντι στους Επαγγελματίες Υγείας και άλλους stakeholders υγείας. ………………..

read more

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

spot_img
- Advertisment -spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εθνικής Οδός Πατρών – Κορίνθου: Ουρές χιλιομέτρων μετά από φωτιά σε αυτοκίνητο

Στις φλόγες τυλίχθηκε το απόγευμα της Δευτέρας (6/5) ένα...

ΑΔΕΔΥ: Πανελλαδική 24ωρη απεργία στις 21 Μαΐου στο Δημόσιο

Πανελλαδική απεργία για τις 21 Μαΐου έχει εξαγγείλει η Ανώτατη Διοίκηση...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μετάβαση στο περιεχόμενο