Μάρκετινγκ για ξενοδοχεία από το… Facebook!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι ευκαιρίες στον τομέα των ταξιδιών και της φιλοξενίας είναι ιδιαίτερα σημαντικές και όλες οι επιχειρήσεις αυτής της βιομηχανίας θα πρέπει να έχουν σίγουρα κάποια παρουσία στο συγκεκριμένο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης.

Δεδομένου ότι περισσότερα από 2 δισ. άνθρωποι χρησιμοποιούν πλέον το Facebook, αυτό εξελισσεται όλο και πιο γρήγορα σε μια βασική πλατφόρμα για όλους τους τύπους επιχειρήσεων – αν δεν είναι ήδη. Οι ευκαιρίες στον τομέα των ταξιδιών και της φιλοξενίας είναι ιδιαίτερα σημαντικές και όλες οι επιχειρήσεις αυτής της βιομηχανίας θα πρέπει να έχουν σίγουρα κάποια παρουσία στο συγκεκριμένο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης.

Όπως σημειώνει το Facebook, “οι επιλογές ταξιδιών που κάνουμε επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από συστάσεις άλλων ανθρώπων, ανθρώπων που γνωρίζουμε, αγαπάμε και εμπιστευόμαστε – συστάσεις που συνηθιζόταν να δίνονται αυτοπροσώπως, αλλά στις οποίες μπορούμε πλέον να έχουμε πρόσβαση σε οποιαδήποτε επιχείρηση, ανά πάσα στιγμή, μέσω του Facebook. Μέσω των διασυνδέσεών σας στο Facebook, μπορείτε να έχετε γρήγορο feedback σχετικά με ταξιδιωτικές ιδέες, μέρη διαμονής, πράγματα να κάνετε – και δεν χρειάζεται καν να ρωτήσετε κάποιο. Μπορείτε απλά να κάνετε μια γρήγορη αναζήτηση στο Facebook και να αναζητήσετε μια τοποθεσία για να δείτε παλαιότερες αναρτήσεις που έχουν κάνει οι φίλοι σας σχετικά με αυτή, επιτρέποντάς σας να συλλέξετε εύκολα σχετικές απόψεις”.

Για να μην αναφέρουμε και το Instagram. Στο Instagram υπάρχουν πάνω από 160 εκατ. δημοσιεύσεις που χρησιμοποιούν το hashtag #travel και πάνω από ένα εκατομμύριο ταξιδιωτικές αναζητήσεις στην πλατφόρμα κάθε εβδομάδα.

Η συνεισφορά του Facebook στο ξενοδοχειακό μάρκετινγκ είναι πιο σαφής στο ακόλουθο infographic που δημιούργησε το ιρλανδικό ξενοδοχείο The Dunloee.

traveldailynews.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

spot_img
- Advertisment -spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

00:00:00

Πάσχα στο Λεωνίδιο 2024 – Η περιφορά των Επιταφίων στο Λεωνίδιο

Πάσχα στο Λεωνίδιο 2024 - Η περιφορά των Επιταφίων...

Αντιπυρική περίοδος και απαγορεύσεις σύμφωνα με τον «Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς»

Ξεκίνησε η αντιπυρική περίοδος 2024 και ταυτόχρονα η έναρξη μιας σειράς μέτρων που προβλέπονται στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, όπως η πιθανή απαγόρευση κυκλοφορίας σε δασικά οικοσυστήματα, πάρκα και άλση, ανάλογα με τον «Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς» της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας και την πρόβλεψη κατηγορίας 3 ή 4 ή 5 (Υψηλή, Πολύ Υψηλή, Κατάσταση Συναγερμού). Το

Συνάντηση του Δημάρχου Σπάρτης, κ. Μιχάλη Βακαλόπουλου με τον Γενικό Γραμματέα Πολιτισμού, κ. Γιώργο Διδασκάλου

Ο Δήμαρχος Σπάρτης, κ. Μιχάλης Βακαλόπουλος συναντήθηκε σήμερα Μεγάλη...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μετάβαση στο περιεχόμενο