Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το Πρόγραμμα Ψηφιακής Ενδυνάμωσης Ηλικιωμένων στον Δήμο Ναυπλιέων

Με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα και μεγάλη ανταπόκριση από τους συμμετέχοντες ολοκληρώθηκε το Πρόγραμμα Ψηφιακής Ενδυνάμωσης Ηλικιωμένων στον Δήμο Ναυπλιέων, το οποίο υλοποιήθηκε από τις 15 Απριλίου έως τις 18 Ιουνίου 2026.   Στο πρόγραμμα συμμετείχαν δύο τμήματα των δεκαπέντε ατόμων το καθένα, τα οποία παρακολούθησαν με συνέπεια και ενδιαφέρον τις εκπαιδευτικές δράσεις υπό την καθοδήγηση […]

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα και μεγάλη ανταπόκριση από τους συμμετέχοντες ολοκληρώθηκε το Πρόγραμμα Ψηφιακής Ενδυνάμωσης Ηλικιωμένων στον Δήμο Ναυπλιέων, το οποίο υλοποιήθηκε από τις 15 Απριλίου έως τις 18 Ιουνίου 2026.
 
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν δύο τμήματα των δεκαπέντε ατόμων το καθένα, τα οποία παρακολούθησαν με συνέπεια και ενδιαφέρον τις εκπαιδευτικές δράσεις υπό την καθοδήγηση της εκπαιδεύτριας ενηλίκων Ελένης Κωτσιοπούλου. Η ενεργή συμμετοχή των ωφελουμένων και η επιτυχής ολοκλήρωση του κύκλου μαθημάτων ανέδειξαν την ουσιαστική ανάγκη και αξία παρόμοιων πρωτοβουλιών για την τρίτη ηλικία.
 
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες παρέλαβαν Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης, επιβεβαιώνοντας τόσο την αφοσίωσή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία όσο και την απόκτηση πολύτιμων γνώσεων και δεξιοτήτων που θα τους βοηθήσουν στην καθημερινή τους επαφή με τις σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες.
 
Η τελετή απονομής των βεβαιώσεων πραγματοποιήθηκε παρουσία του Δημάρχου Ναυπλιέων Δημήτρη Ορφανού, του αρμόδιου Αντιδημάρχου Δημήτρη Δικαίου και της Προέδρου της Επιτροπής του ΚΑΠΗ Ειρήνης Κόρακα, οι οποίοι συνεχάρησαν τους συμμετέχοντες για την προσπάθεια και την επιτυχημένη ολοκλήρωση του προγράμματος.
 
Βασικός στόχος της δράσης ήταν η εξοικείωση των ηλικιωμένων με βασικές ψηφιακές δεξιότητες, η ενίσχυση της αυτονομίας τους και η διευκόλυνση της πρόσβασής τους σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες και ψηφιακά εργαλεία που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους.
 
Η επιτυχία του προγράμματος επιβεβαιώνει τη σημασία της δια βίου μάθησης και της ψηφιακής συμπερίληψης, ενώ αναδεικνύει τη δέσμευση του Δήμου Ναυπλιέων να επενδύει σε δράσεις που ενισχύουν την κοινωνική συμμετοχή, καταπολεμούν τον ψηφιακό αποκλεισμό και διασφαλίζουν ίσες ευκαιρίες για όλους τους πολίτες στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πολύ υψηλός κίνδυνος δασικής πυρκαγιάς στην Περιφέρεια Πελοποννήσου το Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Σύμφωνα με το Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς, τον οποίο εκδίδει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας για το Σάββατο 27 Ιουνίου 2026 προβλέπεται πολύ υψηλός κίνδυνος δασικής πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) στους Νομούς Αρκαδίας, Αργολίδας, Κορινθίας, Λακωνίας, Μεσσηνίας. Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας συνιστά στους πολίτες και στους επαγγελματίες

Καμπύλης: Ευχαριστούμε θερμά του Υπουργούς που είναι πάντα δίπλα μας και υποστηρίζουν τα αιτήματα μας

Επίσκεψη κυβερνητικού κλιμακίου στον Δήμο Βόρειας Κυνουρίας – Στο επίκεντρο οι διεκδικήσεις έργων, το Δημαρχείο και η αποκατάσταση του λιμένα Παραλίου Άστρους

Δημήτρης Πτωχός: Εντάχθηκε η ανάπλαση του χώρου πρασίνου 17 στρεμμάτων στην περιοχή Κορδία της Καλαμάτας

Ένα ακόμη σημαντικό έργο αστικής ανάπλασης για τη Μεσσηνία εισέρχεται σε τροχιά υλοποίησης, καθώς με απόφαση του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Δημήτρη Πτωχού, εντάχθηκε στο Πρόγραμμα «Πελοπόννησος 2021-2027» η πράξη «Αναβάθμιση χώρου αστικού πρασίνου και αναψυχής δημοτικής έκτασης 17 στρεμμάτων στην περιοχή “Κορδία” του Δήμου Καλαμάτας», συνολικού προϋπολογισμού 960.000 ευρώ. Το έργο αφορά τη βιοκλιματική, λειτουργική, αισθητική

Στο επίκεντρο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Περιφέρεια Πελοποννήσου Δημήτρης Πτωχός: Η Πελοπόννησος γράφει ξανά τη δική της διαδρομή στο Ράλλυ Ακρόπολις

Δυναμικό «παρών» στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026 δίνει η Περιφέρεια Πελοποννήσου, επιβεβαιώνοντας τη στήριξή της σε μία από τις σημαντικότερες διεθνείς αθλητικές διοργανώσεις που φιλοξενεί η χώρα. Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός, βρέθηκε στο The Ellinikon Sports Park, όπου πραγματοποιήθηκε η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα, συμμετέχοντας στην επίσημη τελετή και δίνοντας την εκκίνηση σε μία

ΔΗΜΟΦΙΛΗ