Μήνυμα Διοίκησης ΚΑΑ ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ για τον Εορτασμό της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Νοσηλευτή

Με αφορμή την παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή ( 12/05/2025 ) η Διοίκηση του ΚΑΑ ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ και προσωπικά η Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Κατερίνα Καρνιαδακη επιθυμεί να εκφράσει δημόσια το σεβασμό και την εκτίμηση της προς τις Νοσηλεύτριες και τους Νοσηλευτές του Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας  της Τρίπολης για την αφοσίωση, τον επαγγελματισμό, την ευγένεια και την […]

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Με αφορμή την παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή ( 12/05/2025 ) η Διοίκηση του ΚΑΑ ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ και προσωπικά η Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Κατερίνα Καρνιαδακη επιθυμεί να εκφράσει δημόσια το σεβασμό και την εκτίμηση της προς τις Νοσηλεύτριες και τους Νοσηλευτές του Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας  της Τρίπολης για την αφοσίωση, τον επαγγελματισμό, την ευγένεια και την κατανόηση με την οποία προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους ασθενείς και τους συνοδούς τους.

Παράλληλα στο μήνυμα της Διοίκησης του ΚΑΑ ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ – για την παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή – υπογραμμίζεται ότι ο Νοσηλευτής βρίσκεται πάντα στο πλευρό του ασθενούς όλο το 24ωρο, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, σύμμαχος του στη μάχη με τον πόνο, την ασθένεια, τη σωματική και τη ψυχική κατάπτωση.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε – τονίζεται στο μήνυμα – ότι η πρόσφατη υγειονομική κρίση ανέδειξε για μία ακόμη φορά τη συμβολή των Νοσηλευτών ως απαραίτητη και δομικής σημασίας για την ύπαρξη και την αναβάθμιση όλων των συστημάτων υγείας παγκοσμίως,
Απευθυνόμενη σε όλο το Νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας η Διοίκηση του ΚΑΑ ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ αναφέρει στο μήνυμα της:

“Εκφράζουμε τη βαθιά μας ευγνωμοσύνη σε όλους τους Νοσηλευτές και τις Νοσηλεύτριες για τη διαχρονική και ανεκτίμητη συνεισφορά τους στον κλάδο της υγείας και πρωτίστως για την αφοσίωση, την αυτοθυσία και την αυταπάρνηση με την οποία εκτελούν τα καθήκοντα τους υπηρετώντας υψηλές ανθρώπινες αρχές.

Κοινή είναι η διαπίστωση ότι οι Νοσηλευτές και οι Νοσηλεύτριες  αποτελούν τους στυλοβάτες άλλα και την κινητήρια δύναμη όλων των συστημάτων υγείας που υπηρετούν. 

Εμείς ως ΚΑΑ ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ δηλώνουμε ότι θα είμαστε πάντα δίπλα τους στην προσπάθεια για καλύτερες συνθήκες εργασίας καθώς και στη γενικότερη προσπάθεια για περαιτέρω αναβάθμιση και ανάπτυξη του υγειονομικού συστήματος άλλα και όλων των δομών υγείας της πατρίδας μας.

Αγαπητοί συνεργάτες Νοσηλευτές και Νοσηλεύτριες  δεχθείτε από την πλευρά μας ένα μεγάλο και κυρίως ένα ειλικρινές ευχαριστώ για την προσφορά σας στο κοινωνικό μας σύνολο.Χρόνια πολλά για τη δίκη σας μέρα, την παγκόσμια Ημέρα νοσηλευτή. Την αξίζετε, χαρείτε την»

spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Δημήτρης Πτωχός: Επενδύουμε στον άνθρωπο από τα πρώτα χρόνια της ζωής του Ξεκίνησε η κατασκευή του νέου βρεφονηπιακού σταθμού στην Τρίπολη

Με μήνυμα για τη στήριξη της οικογένειας και την ενίσχυση των κοινωνικών υποδομών, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δημήτρης Πτωχός παρέστη στην τελετή αγιασμού για την έναρξη των εργασιών κατασκευής του νέου βρεφονηπιακού σταθμού στην περιοχή των Φιλικών στην Τρίπολη. Πρόκειται για ένα έργο προϋπολογισμού άνω του 1 εκατ. ευρώ, το οποίο χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Πελοπόννησος

Υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς για την Αργολίδα και την Κορινθία την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Σύμφωνα με το Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς, τον οποίο εκδίδει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας για την Πέμπτη 25 Ιουνίου, σε κατάσταση υψηλού κινδύνου βρίσκονται η ΠΕ Αργολίδας και η ΠΕ Κορινθίας (κατηγορία κινδύνου 3). Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας συνιστά στους πολίτες και στους επαγγελματίες να είναι

Η υπουργός τουρισμού κα Ολγα Κεφαλογιαννη στην Τρίπολη

Η υπουργός Τουρισμού, κα Ολγα Κεφαλογιαννη, πραγματοποίησε επίσκεψη στην Τρίπολη, όπου συμμετείχε σε σειρά συναντήσεων και εκδηλώσεων που αφορούν την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Η υπουργός εξέφρασε τη σημασία της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού και τόνισε τις δυνατότητες που προσφέρει η

Τελετή Αγιασμού κατασκευής του νέου Bρεφονηπιακού Σταθμού στην πολεοδομική ενότητα Φιλικών

Σε μια σημαντική εκδήλωση για την τοπική κοινωνία, πραγματοποιήθηκε η τελετή αγιασμού της κατασκευής του νέου Βρεφονηπιακού Σταθμού στην πολεοδομική ενότητα Φιλικών. Η εκδήλωση αυτή σηματοδοτεί μια νέα αρχή για την εκπαίδευση και τη φροντίδα των μικρών παιδιών της περιοχής μας, προσφέροντας ένα ασφα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ