Έχει γίνει μια πολύ καλή δουλεία για την κανονιστική Δημοτικών χώρων (πεζοδρομίων, πλατειών κ.α.)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έχει γίνει μια πολύ καλή δουλεία για την κανονιστική κατάληψη τραπεζοκαθισμάτων Δημοτικών χώρων (πεζοδρομίων, πλατειών κ.α.). Είναι μια κανονιστική η οποία τη δούλεψε μια ομάδα από υπαλλήλους του Δήμου μαζί με μια ομάδα από Δημοτικούς Συμβούλους.

[iframe width=”650″ height=”360″ src=”https://www.youtube.com/embed/DLBWMOzrKAw” frameborder=”0″ allowfullscreen ]

Πάντα ήταν ενήμερος ο Δήμαρχος για το πώς λειτουργεί αυτή η ομάδα και το τι αποφασίζει. Μετά από μια επίπονη προσπάθεια, θα έχουμε τη δυνατότητα εντός ολίγων ημερών να βγάλουμε στη διαβούλευση τη νέα κανονιστική η οποία θα ξεκινάει από του Δάρα και θα φτάνει στις Κολλίνες.

Δηλαδή θα συμπεριλαμβάνει τόσο την Τρίπολη, όσο και τα χωριά. Πολύ σύντομα η κανονιστική αυτή θα είναι έτοιμη και θα σταλεί σε όλους τους Φορείς και στους Δημοσιογράφους οι οποίοι θα κάνουν τις παρατηρήσεις τους. Έπειτα θα κατατεθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο για ψήφιση ώστε να γίνει νόμος του Δήμου το πώς καταλαμβάνουμε χώρους του Δήμου, το πώς χρησιμοποιούμε τις πλατείες μας κλπ.

– Ένα μεγάλο αγκάθι είναι η Πλατεία Πετρινού. Είναι πολλά τα παράπονα για όλες αυτές τις κατασκευές. Επίσης και στη Δεληγιάννη υπάρχει το ίδιο πρόβλημα. Τι σκέψεις υπάρχουν;

Όταν η προηγούμενη Δημοτική Αρχή προσπάθησε νε εφαρμόσει τον Καλλικρατικό Νόμο, βρέθηκε αντιμέτωπη με μεγάλο φόρτο εργασίας και έτσι, όχι ασκημένα, δεν μπόρεσε να αντιμετωπίσει σωστά το συγκεκριμένο πρόβλημα. Όταν ολοκλήρωσε και παρέδωσε την πλατεία η προηγούμενη Δημοτική Αρχή, δεν είχε φροντίσει να φτιάξει τους Νόμους εκείνους, την κανονιστική εκείνη που θα όριζε τον τρόπο λειτουργίας των πλατειών και περισσότερο της πλατείας Πετρινού.

Οπότε όταν οι καταστηματάρχες κατέλαβαν μέρος της πλατείας δεν τους σταμάτησε κανένας γιατί δεν είχαν θεσμοθετηθεί κανόνες. Οι επαγγελματίες μάλιστα ξοδέψανε και λεφτά για να φτιάξουν τον εσωτερικό και εξωτερικό χώρο των μαγαζιών τους. Όταν θα μπουν οι κανόνες, αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα κάποιοι να βλαφτούν από αυτούς. Τώρα ούτε ευθύνες βάζω στην προηγούμενη Δημοτική Αρχή, ούτε και στους καταστηματάρχες που προσπαθούσαν να δουλέψουν.

Όσον αφορά στη Δεληγιάννη, το 2002 επί Δημαρχείας Κωνσταντόπουλου έγινε η πεζοδρόμηση της με ταυτόχρονη διαφωνία των συγκοινωνιολόγων οι οποίοι την θεωρούσαν δρόμο αποσυμφόρησης της μεγάλης κυκλοφορίας. Αναμένουμε τη νέα επιστημονική μελέτη από συγκοινωνιολόγους που εργάζονται σε ερευνητικά γραφεία ώστε να ενημερωθούμε για την ορθότερη διαχείριση του προβλήματος και κατόπιν θα προβούμε σε ενέργειες.

– Τι θα γίνει με τα πρόστιμα που δεν έχουν ακόμη εξοφληθεί;

Όσα πρόστιμα επιβάλλονται δεν μπορούν να διαγραφούν, είναι παραστατικά έγγραφα τα οποία δεν σβήνονται. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό από τους συμπολίτες μας. Μπορούν να κάνουν προσφυγή και εάν δεν δικαιωθούν θα πρέπει να πληρώσουν το πρόστιμο.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

spot_img
- Advertisment -spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εθνικής Οδός Πατρών – Κορίνθου: Ουρές χιλιομέτρων μετά από φωτιά σε αυτοκίνητο

Στις φλόγες τυλίχθηκε το απόγευμα της Δευτέρας (6/5) ένα...

ΑΔΕΔΥ: Πανελλαδική 24ωρη απεργία στις 21 Μαΐου στο Δημόσιο

Πανελλαδική απεργία για τις 21 Μαΐου έχει εξαγγείλει η Ανώτατη Διοίκηση...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μετάβαση στο περιεχόμενο