Ευχαριστεί τον Αρκαδικό για την φιλοξενία του η ΑΕΛ

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η ομάδα της ΑΕ Λάρισας μετά το τέλος της αναμέτρησης, η διοίκηση του συλλόγου της Θεσσαλίας ευχαριστεί τους ανθρώπους του Αρκαδικού για την άψογη φιλοξενία της με το περιεχόμενο της ανακοίνωσης να αναφέρει τα εξής:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η ομάδα της ΑΕ Λάρισας μετά το τέλος της αναμέτρησης, η διοίκηση του συλλόγου της Θεσσαλίας ευχαριστεί τους ανθρώπους του Αρκαδικού για την άψογη φιλοξενία της με το περιεχόμενο της ανακοίνωσης να αναφέρει τα εξής:

«Η διοίκηση, το προπονητικό τημ και οι παίκτες της ΑΕΛ αισθάνονται την ανάγκη να ευχαριστήσουν την ομάδα του Αρκαδικού για την άψογη φιλοξενία με την υπόσχεση της ανταπόδοσης στην αναμέτρηση του δεύτερου γύρου.».

spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Μεγαλόπολη: Υποβολή φακέλου για την ίδρυση βιομηχανικού πάρκου με προϋπολογισμό 25 εκ. ευρώ,

Δήμος Μεγαλόπολης: Με αφορμή την λήξη υποβολής προσκλήσεων χρηματοδότησης...

Πρόγραμμα ανταλλαγής νέων Erasmus Plus με τίτλο «Inclusion of Resilient Minds – Language Training» στη Μονεμβάσι

Η Εταιρεία Σπαρτιατικών Σπουδών διοργανώνει πρόγραμμα ανταλλαγής νέων Erasmus Plus με τίτλο «Inclusion of Resilient Minds – Language Training» , το οποίο θα λάβει χώρα στη Μονεμβάσια , από τις 23 έως τις 29 Αυγούστου 2026.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ