Ευρώπη

O μέσος Βρετανός στέλνει περίπου 10.000 μηνύματα τον χρόνο σε μέλη της οικογένειάς του... που βρίσκονται σε απόσταση μερικών μέτρων, μέσα στο ίδιο σπίτι, αποκαλύπτει μια έρευνα που δημοσιεύεται σήμερα.

Ημερίδα EUROSCOLA 2017

Δεκεμβρίου 21, 2017
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Euroscola πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην αίθουσα συνεδριάσεων του Ευρωκοινοβουλίου και χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες Λυκείων από τα 28 Κράτη-Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γίνονται Ευρωβουλευτές για μια μέρα.
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι πρακτικές της δημοφιλούς πλατφόρμας δημιουργούν προβληματισμό στις αρχές.
Τα υπουργεία Περιβάλλοντος και Ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατέληξαν τη Δευτέρα σε συμφωνία για τους στόχους για την ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές μέχρι το 2030, ενόψει των διαπραγματεύσεων οι οποίες θα διεξαχθούν το 2018 με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που επιθυμεί να οριστούν πιο φιλόδοξοι στόχοι.
Για την Ευρωπαϊκή Ένωση ένα από τα σημαντικότερα θέματα είναι η προστασία των προσωπικών δεδομένων. Γι’ αυτό και η ΕΕ έχει προχωρήσει στη διαμόρφωση ενός νέου Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (General Data Protection Regulation – GDPR), ο οποίος τίθεται σε εφαρμογή από τις 25 Μαΐου 2018 και πρακτικά αφορά όλες τις επιχειρήσεις…
Η γαλλική κυβέρνηση προτίθεται να νομοθετήσει απαγόρευση της χρήσης του Facebook σε παιδιά που δεν έχουν λάβει την συγκατάθεση των γονέων τους για να ανοίξουν το προσωπικό προφίλ τους στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει να γεφυρωθούν τα κενά πληροφόρησης μέσω της αναβάθμισης των συστημάτων πληροφοριών της ΕΕ για τη διαχείριση της ασφάλειας, των συνόρων και της μετανάστευσης και μέσω της συνεργασίας τους με πιο έξυπνο και αποδοτικό τρόπο.
Τα έσοδα θα εγγράφονται στις χώρες που τα εισπράττει και όχι σε χώρες με χαμηλούς φορολογικούς συντελεστές
Με την ευκαιρία της Ευρωπαϊκής Ημέρας των ατόμων με αναπηρία, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι απονέμεται στη Λυών της Γαλλίας το Βραβείο Προσβάσιμης Πόλης. Η πόλη βραβεύτηκε για την καθολική προσβασιμότητά της χωρίς αποκλεισμούς.
Το 2017 οι επιτυχημένες πολυεθνικές πριν κάνουν οποιαδήποτε μεγάλη διαδικτυακή καμπάνια προετοιμάζονται για να αντιμετωπίσουν τα σχόλια των haters, κάνουν αυτό που στη γλώσσα τους λέγεται “social media crisis” στρατηγικές. Ποιοι είναι οι haters και τι πραγματικά θέλουν από τη διαδικτυακή ζωή μας; 

logofootermedia