Επίσκεψη στον Υπουργό για τα κέντρα υγείας Δημητσάνας και Τροπαίων

Με τον Γενικό Γραμματέα Δημόσιας Υγείας κ. Γιάννη Μπασκόζο συναντήθηκε την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016 στο Υπουργείο, ο Πρόεδρος της Παγγορτυνιακής Ένωσης κ. Παναγιώτης Πλέσσιας και η Γεν. Γραμματέας κ. Πέννυ Καλύβα, προκειμένου να τον ενημερώσουν από κοντά για την πλημμελή λειτουργία των Κέντρων Υγείας Δημητσάνας & Τροπαίων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Με τον Γενικό Γραμματέα Δημόσιας Υγείας κ. Γιάννη Μπασκόζο συναντήθηκε την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016 στο Υπουργείο, ο Πρόεδρος της Παγγορτυνιακής Ένωσης κ. Παναγιώτης Πλέσσιας και η Γεν. Γραμματέας κ. Πέννυ Καλύβα, προκειμένου να τον ενημερώσουν από κοντά για την πλημμελή λειτουργία των Κέντρων Υγείας Δημητσάνας & Τροπαίων.

Του εξέθεσαν λεπτομερώς τις τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό, όσο και σε ιατρικό και υγειονομικό υλικό και του επισήμαναν την επιτακτική ανάγκη για αντικατάσταση των πεπαλαιωμένων ασθενοφόρων και την πρόσληψη οδηγών, προκειμένου να αντιμετωπίζονται άμεσα τα επείγοντα περιστατικά.

Παράλληλα του επέδωσαν και σχετικό υπόμνημα, καθώς και την πρόσφατη επιστολή των Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Γορτυνίας, που αναδεικνύουν διεξοδικά το όλο πρόβλημα.

Ο Γενικός Γραμματέας κ. Μπασκόζος, που κατάγεται εκ μητρός από την Βυτίνα, δεσμεύτηκε ότι θα διαβιβάσει το αίτημα στον αρμόδιο Υπουργό, παρακολουθώντας στη συνέχεια την πορεία των αιτημάτων μέσω των υπηρεσιών. Τέλος υποσχέθηκε να τους ενημερώνει άμεσα για κάθε περαιτέρω εξέλιξη.

spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Καραλής: Συνεχής η ανάγκη για σύγχρονες υποδομές και περισσότερες δομές για τα ΑμεΑ

https://youtu.be/0ZEMYNAmnSk Στην ένταξη του νέου Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Σχολείου...

7 συλλήψεις σε αστυνομικές επιχειρήσεις σε Αργολίδα και Λακωνία

Στοχευμένες αστυνομικές επιχειρήσεις πραγματοποιήθηκαν στην Αργολίδα και στη Λακωνία. Στο πλαίσιο των επιχειρήσεων συνελήφθησαν συνολικά - 7 - άτομα Στο πλαίσιο της πρόληψης και της καταστολής εγκληματικών ενεργειών, πραγματοποιήθηκαν χθες ( 2 5 . 6 .20

Θερμές ευχαριστίες προς τον Εμπορικό Σύλλογο Τρίπολης Ο Ερμής για τη δωρεά γατοτροφής από το Δήμο Τρίπολης

Ως Αντιδήμαρχος Πρωτογενούς Τομέα, Προστασίας και Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων Συντροφιάς και Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου Τρίπολης, επιθυμώ να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς τον Εμπορικό Σύλλογο Τρίπολης «Ο Ερμής» για την πολύτιμη προσφορά ποσότητα γατοτροφής προς τον Δήμο Τρίπολης. Η ευγενική αυτή δωρεά αποτελεί μια έμπρακτη απόδειξη κοινωνικής ευαισθησίας και αλληλεγγύης απέναντι στα αδέσποτα

Η Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομού Αρκαδίας για τον αγώνα EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2026

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η Στο πλαίσιο της διεξαγωγής του αγώνα EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2026 στην Αρκαδία, από 25-06-2026 έως 28-06-2026, ενόψει της επικείμενης μεγάλης συμμετοχής θεατών η Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομού Αρκαδίας και με δεδομένο ότι η αντιπυρική περίοδος στη χώρα μας διαρκεί από 1η Μαΐου έως την 31η

ΔΗΜΟΦΙΛΗ