Χρυσό μετάλλιο και σημαντικές διακρίσεις για τους αθλητές του ΕΟΣ Τρίπολης στο 4ο Κύπελλο Ελλάδας Αναρρίχησης Βράχου

Την Κυριακή 31 Μαίου πραγματοποιήθηκε στο Λεωνίδιο ο 1ος αγώνας του Κυπέλλου Ελλάδας Αναρρίχησης Βράχου για το 2026, στον οποίο συμμετείχαν 84 αθλητές από 10 σωματεία από όλη τη χώρα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Την Κυριακή 31 Μαίου πραγματοποιήθηκε στο Λεωνίδιο ο 1ος αγώνας του

Κυπέλλου Ελλάδας Αναρρίχησης Βράχου για το 2026, στον οποίο συμμετείχαν

84 αθλητές από 10 σωματεία από όλη την Ελλάδα.

Για τον ΕΟΣ Τρίπολης ο Χρήστος Ρήγας κατέλαβε την 1η θέση και χρυσό

μετάλλιο στην κατηγορία 40 – 44, με τον Δημήτρη Φιστικλή να καταλαμβάνει

την 4η θέση στην ίδια κατηγορία, ενώ επίσης την 4η θέση κατέλαβε ο

Σωτήρης Κουγεμήτρος στην κατηγορία 45 – 49, και ο Παναγιώτης

Θεοφανόγιαννης στην πολυπληθέστερη κατηγορία 18 – 34 κατέλαβε την 7η

θέση.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές μας που έλαβαν μέρος στον

αγώνα, καθώς και στους προπονητές του συλλόγου.

Θερμά συγχαρητήρια για τη διοργάνωση στον Δήμο Νότιας Κυνουρίας και στην

Ελληνική Ομοσπονδία Ορειβασίας και Αναρρίχησης, και ειδικά στο μέλος του

συλλόγου μας Αγγελική Κανελλοπούλου η οποία παράλληλα ως εκλεγμένο μέλος

του Συμβουλίου της Ομοσπονδίας και έφορος Αναρρίχησης Βράχου της

Ομοσπονδίας, έχει αναλάβει την τελευταία διετία το έργο της ανάπτυξης

του αθλήματος της αναρρίχησης βράχου στην Ελλάδα, καθώς και την οργάνωση

του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και του Κυπέλλου Ελλάδας, με πολύ

σημαντικά αποτελέσματα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Δημοτικό Συμβούλιο Γορτυνίας: Στο επίκεντρο ξανά το πρόβλημα του οδικού δικτύου

Στο επίκεντρο της συζήτησης μεταξύ άλλων κατά την τακτική...

Οι τηλεφωνικές απάτες στο επίκεντρο ενημέρωσης της ΕΛ.ΑΣ. στο ΚΑΠΗ Ξηροκαμπίου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Οι τηλεφωνικές απάτες στο επίκεντρο ενημέρωσης της ΕΛ.ΑΣ. στο ΚΑΠΗ Ξηροκαμπίου Οι τηλεφωνικές απάτες και οι τρόποι αναγνώρισης και αποφυγής τους, βρέθηκαν στο επίκεντρο της ενημέρωσης, που παρείχε η Ελληνική Αστυνομία, στο πλαίσιο εκδήλωσης που έγινε στο ΚΑΠΗ Ξηροκαμπίου. Τη Δευτέρα 8

Ο Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας Θεόδωρος Βερούτης στις εκδηλώσεις μνήμης για το Ολοκαύτωμα του Αγίου Δημητρίου Ζάρακα

Στις εκδηλώσεις μνήμης για την 82η επέτειο του Ολοκαυτώματος του Αγίου Δημητρίου Ζάρακα παρευρέθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Λακωνίας Θεόδωρος Βερούτης, εκπροσωπώντας τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Πτωχό. Οι φετινές εκδηλώσεις είχαν ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά μετά την επίσημη αναγνώριση του Αγίου Δημητρίου ως Μαρτυρικού Χωριού της Ελλάδας, γεγονός που αποτελεί ιστορική δικαίωση για τον

Media & Magazine Days 2026: Τρεις ημέρες αφιερωμένες στον Τύπο, την ποιοτική ενημέρωση και τη νέα γενιά

Τρεις ημέρες αφιερωμένες στον Τύπο, την ποιοτική ενημέρωση και τη νέα γενιά Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το τριήμερο Media & Magazine Days 2026

ΔΗΜΟΦΙΛΗ