Η Google κερδίζει το έδαφος που χάνει η Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έδαφος μπροστά στην Google φαίνεται να χάνει η Facebook Inc. από τον Ιανουάριο, καθώς οι χρήστες ξοδεύουν όλο και περισσότερο χρόνο στο YouTube και σε άλλες εφαρμογές της Alphabet Inc., σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά.

Σύμφωνα με τον Μπράιαν Βίζερ, αναλυτή της Pivotal Research, ο οποίος εξέτασε τα δεδομένα ψηφιακής κατανάλωσης της Nielsen, οι διάφορες σελίδες της Google, συμπεριλαμβανομένων των YouTube και Waze, συνδυασμένα αντιπροσωπεύουν το 27,4% του συνολικού χρόνου που δαπανάται για ψηφιακά μέσα – 3 ποσοστιαίες μονάδες πάνω από το προηγούμενο έτος. Αντίθετα, το μερίδιο του χρόνου που ξοδεύουν στο Facebook μειώθηκε κατά 2 μονάδες πέφτοντας στο 16,3% την ίδια περίοδο.

Να υπενθυμίσουμε ότι το Facebook βασίζεται στην συχνή επίσκεψη των χρηστών του στο κοινωνικό δίκτυο αφού με τον τρόπο αυτό συλλέγει δεδομένα και τα χρησιμοποιεί για να προσωποποιεί τις διαφημίσεις.

Μετά την πτώση του μέσου όρου χρόνου που δαπανούν οι χρήστες στο Facebook η οποία καταγράφηκε κατά το τέταρτο τρίμηνο η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αλλάζει πολιτική στον τρόπου που παρουσιάζονται τα ποστ στο newsfeed, δίνοντας προτεραιότητα στις δημοσιεύσεις φίλων και μελών της οικογένειας του κάθε χρήση κι απέχοντας εν μέρει από δημοσιεύσεις μέσων μαζικής ενημέρωσης και επιχειρήσεων. Ωστόσο αν συνεχιστεί αυτή η τάση οι επενδυτές θα μπορούσαν να το εκλάβουν ως ένδειξη πως οι χρήστες χάνουν το ενδιαφέρον τους για το Facebook.

Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις που δημοσίευσε την Τρίτη η Nielsen το YouTube αντιπροσωπεύει το ήμισυ του συνόλου της δραστηριότητας της Google και συνεχίζει να αυξάνει τον δαπανούμενο σε αυτό χρόνο ετησίως ενώ και οι λοιπές εταιρείες της Google αυξήθηκαν κατά 33%.

Την ίδια στιγμή μειωμένος κατά 5% είναι κι ο χρόνος που περνούν οι χρήστες στον βασικό ιστότοπο του Facebook, παρά την αύξηση κατά 4% του αριθμού των χρηστών. Τα παραπάνω στοιχεία αντιστοιχούν σε πτώση 8% ανά άτομο, εξήγησε ο Βίζερ. Το Instagram, ωστόσο ιδιοκτησίας της Facebook, παρουσίασε πολύ καλύτερα καταγράφοντας αύξηση του μέσου όρου χρόνου που περνούν οι χρήστες 7%.

Την ίδια στιγμή οι αναλυτές παρακολουθούν στενά τη δέσμευση των χρηστών του κοινωνικού δικτύου, εν μέσω των αποκαλύψεων του περασμένου μήνα κατά τις οποίες έγινε γνωστό ότι τα προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών συγκεντρώθηκαν από την πολιτική συμβουλευτική εταιρεία Cambridge Analytica. Η εν λόγω αποκάλυψη μάλιστα πυροδότησε ένα μαζικό κίνημα με hash tag #deleteFacebook αλλά και την κατάθεση του ιδρυτή και CEO της εταιρείας ενώπιον του Κογκρέσου τις τελευταίες ημέρες.

insider.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

spot_img
- Advertisment -spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εκτίμηση κόστους πασχαλινού τραπεζιού 2024 και σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό

Το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου...

ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΙΟΥ 2024

Download [162.00 B] The post ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΙΟΥ 2024 appeared first on .

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ – ΠΑΣΧΑ 2024 (ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ)

Loading... Taking too long? Reload document | Open in new tab Download [162.00 B] Download [162.00 B] The post ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ – ΠΑΣΧΑ 2024 (ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ) appeared first on .

Τα κάλαντα του Λαζάρου έψαλλαν στον Δήμαρχο Πύλου-Νέστορος Παναγιώτη Καρβέλα μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πύλου

Λίγες ημέρες πριν την έλευση της Μεγάλης Εβδομάδας, μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πύλου, συνοδευόμενα από εκπαιδευτικούς του Σχολείου, επισκέφθηκαν το Δημαρχείο στην Πύλο και έψαλλαν στον Δήμαρχο και στα μέλη της Δημοτικής Αρχής τα Κάλαντα της Ανάστασης του Λαζάρου, αναβιώνοντας το έθιμο. Ο Δήμαρχος Πύλου-Νέστορος κ. Παναγιώτης Καρβέλας ευχαρίστησε όλα τα παιδιά που επισκέφθηκαν το Δημαρχείο και

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μετάβαση στο περιεχόμενο