Σάββατο, 26 Απριλίου, 2025
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ

Η Google κερδίζει το έδαφος που χάνει η Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έδαφος μπροστά στην Google φαίνεται να χάνει η Facebook Inc. από τον Ιανουάριο, καθώς οι χρήστες ξοδεύουν όλο και περισσότερο χρόνο στο YouTube και σε άλλες εφαρμογές της Alphabet Inc., σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά.

Σύμφωνα με τον Μπράιαν Βίζερ, αναλυτή της Pivotal Research, ο οποίος εξέτασε τα δεδομένα ψηφιακής κατανάλωσης της Nielsen, οι διάφορες σελίδες της Google, συμπεριλαμβανομένων των YouTube και Waze, συνδυασμένα αντιπροσωπεύουν το 27,4% του συνολικού χρόνου που δαπανάται για ψηφιακά μέσα – 3 ποσοστιαίες μονάδες πάνω από το προηγούμενο έτος. Αντίθετα, το μερίδιο του χρόνου που ξοδεύουν στο Facebook μειώθηκε κατά 2 μονάδες πέφτοντας στο 16,3% την ίδια περίοδο.

Να υπενθυμίσουμε ότι το Facebook βασίζεται στην συχνή επίσκεψη των χρηστών του στο κοινωνικό δίκτυο αφού με τον τρόπο αυτό συλλέγει δεδομένα και τα χρησιμοποιεί για να προσωποποιεί τις διαφημίσεις.

Μετά την πτώση του μέσου όρου χρόνου που δαπανούν οι χρήστες στο Facebook η οποία καταγράφηκε κατά το τέταρτο τρίμηνο η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αλλάζει πολιτική στον τρόπου που παρουσιάζονται τα ποστ στο newsfeed, δίνοντας προτεραιότητα στις δημοσιεύσεις φίλων και μελών της οικογένειας του κάθε χρήση κι απέχοντας εν μέρει από δημοσιεύσεις μέσων μαζικής ενημέρωσης και επιχειρήσεων. Ωστόσο αν συνεχιστεί αυτή η τάση οι επενδυτές θα μπορούσαν να το εκλάβουν ως ένδειξη πως οι χρήστες χάνουν το ενδιαφέρον τους για το Facebook.

Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις που δημοσίευσε την Τρίτη η Nielsen το YouTube αντιπροσωπεύει το ήμισυ του συνόλου της δραστηριότητας της Google και συνεχίζει να αυξάνει τον δαπανούμενο σε αυτό χρόνο ετησίως ενώ και οι λοιπές εταιρείες της Google αυξήθηκαν κατά 33%.

Την ίδια στιγμή μειωμένος κατά 5% είναι κι ο χρόνος που περνούν οι χρήστες στον βασικό ιστότοπο του Facebook, παρά την αύξηση κατά 4% του αριθμού των χρηστών. Τα παραπάνω στοιχεία αντιστοιχούν σε πτώση 8% ανά άτομο, εξήγησε ο Βίζερ. Το Instagram, ωστόσο ιδιοκτησίας της Facebook, παρουσίασε πολύ καλύτερα καταγράφοντας αύξηση του μέσου όρου χρόνου που περνούν οι χρήστες 7%.

Την ίδια στιγμή οι αναλυτές παρακολουθούν στενά τη δέσμευση των χρηστών του κοινωνικού δικτύου, εν μέσω των αποκαλύψεων του περασμένου μήνα κατά τις οποίες έγινε γνωστό ότι τα προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών συγκεντρώθηκαν από την πολιτική συμβουλευτική εταιρεία Cambridge Analytica. Η εν λόγω αποκάλυψη μάλιστα πυροδότησε ένα μαζικό κίνημα με hash tag #deleteFacebook αλλά και την κατάθεση του ιδρυτή και CEO της εταιρείας ενώπιον του Κογκρέσου τις τελευταίες ημέρες.

insider.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

“Αλλάζει χέρια” η διοίκηση της ομάδας του Παναρκαδικού?

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες αλλά έγκυρες πληροφορίες, υπάρχει συμφωνία μεταξύ...

Άστρος: 2η Επιστημονική Ημερίδα Ιστορίας και Πολιτισμού

2η Επιστημονική Ημερίδα Ιστορίας και Πολιτισμού με θέμα: «Δημήτριος...

Επίσημη παρουσίαση του έργου Peloponnese Trails- Τα μονοπάτια γίνονται γέφυρες συνεργασίας για μια εθνική στρατηγική που ξεκινά από την Περιφέρεια

Μια νέα εποχή για τον θεματικό και βιώσιμο τουρισμό ξεκίνησε επίσημα την Πέμπτη 24 Απριλίου 2025 από τη Δημητσάνα, όπου παρουσιάστηκε το φιλόδοξο εγχείρημα Peloponnese Trails-το μεγαλύτερο οργανωμένο δίκτυο πεζοπορικών διαδρομών στην Ελλάδα, με συνολικό μήκος που ξεπερνά τα 2.000 χιλιόμετρα. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη αίθουσα του Συνεδριακού και Πολιτιστικού Κέντρου Δημητσάνας, παρουσία θεσμικών

Εργα ΟΧΕ και υποδομές στο επίκεντρο της συνάντησης του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου με τους Δημάρχους Σικυωνίων και Νεμέας

Σημαντική συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 25 Απριλίου, στην έδρα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, στην Τρίπολη, μεταξύ του Περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχού και των Δημάρχων Σικυωνίων, Σπύρου Σταματόπουλου, και Νεμέας, Κώστα Φρούσιου. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στον σχεδιασμό και την ωρίμανση έργων στο πλαίσιο των Ολοκληρωμένων Χωρικών Επενδύσεων (ΟΧΕ), που εντάσσονται στο νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα «Πελοπόννησος 2021-2027». Πρόκειται

ΔΗΜΟΦΙΛΗ