Επιστολή Δημάρχου Καλαμάτας στο Υπουργείο Παιδείας για τα Πειραματικά – Πρότυπα Σχολεία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος, με την υπ’ αριθ. 27779/2-4-21 επιστολή του προς το Αυτοτελές Τμήμα Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, εκφράζει τη θετική του άποψη και θέση για το χαρακτηρισμό Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων στην πόλη της Καλαμάτας.

Τα Πειραματικά και Πρότυπα Σχολεία προάγουν τις ερευνητικές και επιμορφωτικές δραστηριότητες της μαθησιακής διαδικασίας, ενώ διασφαλίζουν καινοτόμες δράσεις με κοινωνική προσφορά στην τοπική κοινωνία.

Σημειώνεται ότι ο Δήμος Καλαμάτας, βρίσκεται σε επικοινωνία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Μεσσηνίας, ενημερώνεται διαρκώς για τις προϋποθέσεις χαρακτηρισμού Σχολείων ως Πειραματικά και Πρότυπα και δηλώνει ότι θα συμμετέχει ενεργά με κάθε πρόσφορο μέσο, στη προώθηση της δημιουργίας τους.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

- Advertisment -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Συνελήφθησαν δύο άτομα για βεγγαλικά και παραμέληση εποπτείας ανηλίκου στη Λακωνία

Συνελήφθησαν δύο (2) άτομα για τα - κατά περίπτωση...

Ναύπλιο: Εγκαίνια του 9ου Mediterranean Yacht Show

Παρουσία της Υφυπουργού Τουρισμού Έλενας Ράπτη πραγματοποιήθηκαν το απόγευμα...
00:02:14

Η παράτολμη πτήση του πιλότου που μπήκε με 290 χλμ/ώρα στον Ισθμό της Κορίνθου (vid)

Οι αεροπορικές «ακροβατικές» επιδείξεις από μόνες τους είναι θέαμα...

Διεθνής Διαγωνισμός Ελαιολάδου στο Μυστρά | Δημήτρης Πτωχός: «Πλεονέκτημά μας τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων μας»

Με την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου φιλοξενήθηκε στο Μυστρά ο 9ος Διεθνής Διαγωνισμός Ελαιολάδου «Athena Internamonal   Olive   Oil   Compemmon» (ΑΤΗΕΝΑ ΙΟΟC, 25-27 Απριλίου). Η προβολή των ελαιολάδων της Πελοποννήσου στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, με τον Περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχό, να μιλά, την τρίτη ημέρα του διαγωνισμού, για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Περιφέρειάς μας και τα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μετάβαση στο περιεχόμενο