Διατροφή

Είναι γνωστό πως η διατροφή μας επηρεάζεται από τον τρόπο ζωής μας. Όσο πιο γρήγοροι οι ρυθμοί, τόσο πιθανότερο θα είναι να μην προσέχουμε την ποιότητα και την ποσότητα του φαγητού μας.
Χρειαζόμαστε καθημερινά μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης για να αισθανόμαστε χορτασμένοι και να γεμίζουμε ενέργεια. Επιπλέον, η πρωτεΐνη είναι αναγκαία για να χτίσουμε δυνατούς μύες, αλλά και για τόσες πολλές διαδικασίες του οργανισμού μας. Ευτυχώς, όμως, μπορούμε να την βρούμε σε αφθονία σε πολλές πηγές, φυτικές και ζωικές.
Οι γκρίζες τρίχες είναι σημάδια γήρανσης και δεν μπορείς να τους «κρυφτείς». Η πιο κάτω συμβουλές θα βοηθήσουν την επιβράδυνση της διαδικασίας.
Όλοι ξέραμε πως όταν βάλουμε τις πατάτες στο ψυγείο αυτές έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Κάνουν όμως καλό στην υγεία μας; 
Τα σέσκουλα (Beta Vulgaris var. cicla) συγγενεύουν με το κοκκινογούλι και στην πραγματικότητα είναι γογγύλια. 
Όλοι έχουμε ακούσει πως πρέπει να πίνουμε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα. Στην πραγματικότητα, όμως, υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που επηρεάζουν το πόσα υγρά χρειαζόμαστε μέσα στην ημέρα μας. Ποιοι είναι αυτοί;
Πολλές φορές συλλαμβάνω τον εαυτό μου όταν με ρωτάνε ποιες είναι οι γενικές υγιεινές διατροφικές συμβουλές, να μη συμπεριλαμβάνω μέσα σε αυτές πράγματα ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ για τη ζωή και τη συνολική μας υγεία.
Υπάρχουν δύο ξεχωριστές ερωτήσεις για τα βιολογικά τρόφιμα: Ορισμένοι καταναλωτές ενδιαφέρονται να παίρνουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά, ενώ άλλοι ανησυχούν περισσότερο για τα μειωμένα φυτοφάρμακα στις τροφές τους.
Στην ανάκληση συσκευασμένου κατσικίσιου τυριού και τυριού φέτας από την αγορά προχωρά ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων.
Το ιώδιο είναι ένα ιχνοστοιχείο που χρειαζόμαστε για σωστή ανάπτυξη. Περίπου το 60% του ιωδίου στον οργανισμό μας φυλάσσεται στον θυρεοειδή, από όπου εκκρίνονται ορμόνες που ελέγχουν τον μεταβολισμό μας. Επιπλέον, το ιώδιο βοηθάει στην καλύτερη χρήση των θερμίδων, ώστε να μην αποθηκεύονται ως λίπος. Τέλος, παίζει ρόλο στην απομάκρυνση…

logofootermedia