Άρχισαν οι αιτήσεις για την εγγραφή των παιδιών στην Κατασκήνωση του Δήμου Τρίπολης

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι Αιτήσεις για την εγγραφή των παιδιών ηλικίας 7 – 12 ετών στην Κατασκήνωση του Δήμου Τρίπολης στο Παράλιο Άστρος, θα πραγματοποιηθούν από Δευτέρα 16 Μαΐου 2016 έως και Παρασκευή 27 Μαΐου 2016.

Δικαιούχοι είναι παιδιά του Δήμου Τρίπολης που έχουν γεννηθεί το έτος 2004 έως και το έτος 2009

Η αίτηση και τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την εγγραφή των παιδιών θα κατατίθενται στο Πρωτόκολλο του Δημαρχείου Τρίπολης, (Αταλάντης & Λαγοπάτη)

Το έντυπο της Αίτησης και των δικαιολογητικών μπορείτε να το αναζητήσετε α) στην ιστοσελίδα του Δήμου Τρίπολης (www.tripolis.gr)
β) στο Πρωτόκολλο του Δήμου και
γ) στα ΚΕΠ του Δήμου Τρίπολης.

ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ :
1η ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 17/06/2016 ΕΩΣ 25/06/2016 ΑΓΟΡΙΑ 8 – 10 ΕΤΩΝ
2η ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 25/06/2016 ΕΩΣ 03/07/2016 ΚΟΡΙΤΣΙΑ 8 -10 ΕΤΩΝ
3η ΠΕΡΙΟΔΟΣ : 03/07/2016 ΕΩΣ 11/07/2016 ΑΓΟΡΙΑ 10 – 12 ΕΤΩΝ
4η ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 11/07/2016 ΕΩΣ 19/07/2016 ΚΟΡΙΤΣΙΑ 10 – 12 ΕΤΩΝ
5η ΠΕΡΙΟΔΟΣ : 19/07/2016 ΕΩΣ 27/07/2016
ΑΓΟΡΙΑ 10 -12 ΕΤΩΝ
6η ΠΕΡΙΟΔΟΣ : 27/07/2016 ΕΩΣ 04/08/2016
ΚΟΡΙΤΣΙΑ 10 -12 ΕΤΩΝ
7η ΠΕΡΙΟΔΟΣ : 04/08/2016 ΕΩΣ 12/08/2016
ΑΓΟΡΙΑ & ΚΟΡΙΤΣΙΑ 7-8 ΕΤΩΝ

Η αναχώρηση των παιδιών για την κατασκήνωση θα γίνεται με λεωφορείο του Δήμου από το Γήπεδο του ΑΣΤΕΡΑ στις 8.00 το πρωί και θα επιστρέφουν στον ίδιο χώρο στις 10.30-11.00 το πρωί.

Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 2713600421- 2713600429 – 2713600480 – 2713600462 και 2713600425

Αίτηση για κατασκήνωση.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Το μεγαλύτερο ελληνικό event κλασικού ιστορικού αυτοκινήτου, το 11ο Tour du Péloponnèse 2024 έρχεται στη Γορτυνία!!!

Η Δημητσάνα είναι ο πρώτος προορισμός, πρώτος τερματισμός και...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 35η Ποδηλατική Σπαρτακιάδα

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η φετινή 35η Ποδηλατική Σπαρτακιάδα,...

Σε εξέλιξη οι προεδρικές εκλογές στο ΠΑΣΟΚ

Άνοιξαν στις 7:00 το πρωί της Κυριακής (6/10) για...

Μονεμβάσια: Αυτοκίνητο παρέσυρε και σκότωσε 96χρονο

Χθες (5.10.2024) το πρωί, σε τοπική κοινότητα του δήμου...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ