Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το Πρόγραμμα Ψηφιακής Ενδυνάμωσης Ηλικιωμένων στον Δήμο Ναυπλιέων

Με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα και μεγάλη ανταπόκριση από τους συμμετέχοντες ολοκληρώθηκε το Πρόγραμμα Ψηφιακής Ενδυνάμωσης Ηλικιωμένων στον Δήμο Ναυπλιέων, το οποίο υλοποιήθηκε από τις 15 Απριλίου έως τις 18 Ιουνίου 2026.   Στο πρόγραμμα συμμετείχαν δύο τμήματα των δεκαπέντε ατόμων το καθένα, τα οποία παρακολούθησαν με συνέπεια και ενδιαφέρον τις εκπαιδευτικές δράσεις υπό την καθοδήγηση […]

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα και μεγάλη ανταπόκριση από τους συμμετέχοντες ολοκληρώθηκε το Πρόγραμμα Ψηφιακής Ενδυνάμωσης Ηλικιωμένων στον Δήμο Ναυπλιέων, το οποίο υλοποιήθηκε από τις 15 Απριλίου έως τις 18 Ιουνίου 2026.
 
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν δύο τμήματα των δεκαπέντε ατόμων το καθένα, τα οποία παρακολούθησαν με συνέπεια και ενδιαφέρον τις εκπαιδευτικές δράσεις υπό την καθοδήγηση της εκπαιδεύτριας ενηλίκων Ελένης Κωτσιοπούλου. Η ενεργή συμμετοχή των ωφελουμένων και η επιτυχής ολοκλήρωση του κύκλου μαθημάτων ανέδειξαν την ουσιαστική ανάγκη και αξία παρόμοιων πρωτοβουλιών για την τρίτη ηλικία.
 
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες παρέλαβαν Βεβαίωση Επιτυχούς Παρακολούθησης, επιβεβαιώνοντας τόσο την αφοσίωσή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία όσο και την απόκτηση πολύτιμων γνώσεων και δεξιοτήτων που θα τους βοηθήσουν στην καθημερινή τους επαφή με τις σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες.
 
Η τελετή απονομής των βεβαιώσεων πραγματοποιήθηκε παρουσία του Δημάρχου Ναυπλιέων Δημήτρη Ορφανού, του αρμόδιου Αντιδημάρχου Δημήτρη Δικαίου και της Προέδρου της Επιτροπής του ΚΑΠΗ Ειρήνης Κόρακα, οι οποίοι συνεχάρησαν τους συμμετέχοντες για την προσπάθεια και την επιτυχημένη ολοκλήρωση του προγράμματος.
 
Βασικός στόχος της δράσης ήταν η εξοικείωση των ηλικιωμένων με βασικές ψηφιακές δεξιότητες, η ενίσχυση της αυτονομίας τους και η διευκόλυνση της πρόσβασής τους σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες και ψηφιακά εργαλεία που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους.
 
Η επιτυχία του προγράμματος επιβεβαιώνει τη σημασία της δια βίου μάθησης και της ψηφιακής συμπερίληψης, ενώ αναδεικνύει τη δέσμευση του Δήμου Ναυπλιέων να επενδύει σε δράσεις που ενισχύουν την κοινωνική συμμετοχή, καταπολεμούν τον ψηφιακό αποκλεισμό και διασφαλίζουν ίσες ευκαιρίες για όλους τους πολίτες στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Παρουσίαση του EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2026

Η παρουσίαση του EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2026 αποδεικνύει τη σημασία της διοργάνωσης για τον Δήμο Τρίπολης και την ευρύτερη περιοχή. Ο κ. Τζιούμης τόνισε ότι το ράλλυ συνιστά μια σημαντική διαφήμιση που ενισχύει την παρουσία του δήμου στον τουριστικό και αθλητικό χάρτη. Η διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις

Μανώλης Σκάντζος: Η Περιφέρεια δεν μπορεί να κάνει αυτό το μεγάλο έργο – Πολιτικά ανίσχυρη η Αρκαδία

Σε πρόσφατη δήλωση του, ο Μανώλης Σκάντζος τόνισε ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου δεν έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει σε ένα μεγάλο έργο, εξαιτίας της πολιτικής ανεπάρκειας της Αρκαδίας. Ο Σκάντζος υπογράμμισε ότι η πολιτική ισχύς της περιοχής είναι περιορισμένη, κάτι που συνεπάγεται δυσκολίες στην υ

Σε τροχιά χρηματοδότησης οι παρεμβάσεις για το οδικό δίκτυο της Γορτυνίας

Τον Υφυπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Κώστα Κατσαφάδο, υποδέχθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου στο γραφείο του ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός, παρουσία του Δημάρχου Γορτυνίας, Ευστάθιου Κούλη. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν οι εκτεταμένες ζημιές που έχουν προκληθεί στο οδικό δίκτυο της Γορτυνίας από τα έντονα καιρικά φαινόμενα, καθώς και η ανάγκη άμεσης χρηματοδότησης για

Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ: Νέα εποχή για την έρευνα και την καινοτομία με το νέο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στην Πάτρα

Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ: Νέα εποχή για την έρευνα και την καινοτομία με το νέο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στην Πάτρα. Η σταθερή αναπτυξιακή πορεία του Ομίλου συνεχίζεται με μια νέα μεγάλη επένδυση 12,47 εκατ. ευρώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ