Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών Θ. Λιβάνιου εντάχθηκε για χρηματοδότηση το έργο «Μελέτη και κατασκευή κτιρίου για ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας» στο πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης, με ποσό 4.579.763,00 €.
Ο Δήμαρχος Βόρειας Κυνουρίας ανέφερε σχετικά:
Ευχαριστούμε θερμά τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Θεόδωρο Λιβάνιο, που για άλλη μια φορά ανταποκρίθηκε θετικά σε αίτημα του Δήμου μας, τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Κώστα Βλάση και τον πρώην Υπουργό Υγείας κ. Βασίλη Κοντοζαμάνη για τη συμβολή τους στην επίτευξη του στόχου μας.
Με διαχρονική συστηματική δουλειά διεκδικούμε και χρηματοδοτουμε έργα σημαντικά για το μέλλον του Δήμου μας.
Με την ανέγερση του Δημαρχείου εξοικονομούμε πόρους, οργανώνουμε τον Δήμο μας και κάνουμε τις υπηρεσίες μας πιο παραγωγικές και πιο αποτελεσματικές, οδηγώντας τον Δήμο μας σε μια νέα εποχή.
Ο Δήμος μας πλέον αποκτά το σπίτι του!
Συνεχίζουμε υπεύθυνα με όραμα και στόχο την υλοποίηση των δεσμεύσεων μας.

