Υγεία

Το ροχαλητό, εκτός από πολύ ενοχλητικό, μπορεί να αποδειχθεί και πολύ επικίνδυνο για αυτόν που ροχαλίζει.
Πράγματι, σύμφωνα με την Διεθνή Κοινότητα Αθλητικής Διατροφής (ISSN) η καφεΐνη αποτελεί αποτελεσματικό μέσο για τη βελτίωση των αθλητικών επιδόσεων. 
Ο καθένας από εμάς βρίσκει τους δικούς του τρόπους να χαλαρώνει και για πολλούς η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει και ένα ποτηράκι αλκοόλ. Αν και πολλές έρευνες δείχνουν ότι μια μικρή δόση αλκοόλ κάνει καλό –ιδίως στην καρδιά– άλλες επισημαίνουν ότι η κατάχρηση προκαλεί προβλήματα σε κάθε όργανο του σώματος.
Ο καρκίνος του οισοφάγου, του σωλήνα που συνδέει τον λαιμό με το στομάχι, δεν είναι και από τους πιο συχνούς καρκίνους. Ακόμα καλύτερα νέα είναι ότι τα περιστατικά του πέφτουν σταθερά τα τελευταία δέκα χρόνια, και πλέον είναι όλο και περισσότεροι οι ασθενείς που επιβιώνουν—ειδικά αν η διάγνωση είναι έγκαιρη. 
Οι άνθρωποι που πάσχουν από αϋπνία εμφανίζουν αυξημένο κίνδυνο για έμφραγμα και εγκεφαλικό, σύμφωνα με κινεζική επιστημονική μελέτη.
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Ευαισθητοποίησης για την Κυστική Ίνωση (European Cystic Fibrosis Awareness Week) καθιερώθηκε με πρωτοβουλία της «Cystic Fibrosis Europe» (CFE), μιας πανευρωπαϊκής οργάνωσης που εκπροσωπεί τους πάσχοντες από κυστική ίνωση, ίσως το πιο διαδεδομένο κληρονομικό νόσημα στη λευκή φυλή. Το 2016 γιορτάζεται από τις 21 έως τις 27 Νοεμβρίου.
Η ίδρυση του Ινστιτούτου ήταν μια έμπνευση του Προέδρου του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου Δρ. Μ. Βλασταράκου που αναγνώρισε την αναγκαιότητα της δημιουργίας ενός ευέλικτου οργάνου με συμβουλευτικό ρόλο στον ΠΙΣ.
Οι ραδιοσυχνότητες που χρησιμοποιούν οι κινητές τηλεφωνίες είναι πιθανό να αλλοιώνουν την παραγωγή μελατονίνης, της ορμόνης του εγκεφάλου που ρυθμίζει τον 24ωρο ρυθμό του οργανισμού.
Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που έχει να λύσει ο αθλούμενος είναι το όριο επιβάρυνσής του. Καθώς απαιτούνται τουλάχιστον 24 ώρες προκειμένου ο οργανισμός να είναι έτοιμος για την επόμενη επιβάρυνση χρειάζεται μεγάλη προσοχή στο σχεδιασμό της προπόνησης.
Ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος σού εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα ενέργειας, καθαρό μυαλό, καλή διάθεση αλλά και καλύτερη υγεία, όμως δεν είναι πάντα εύκολο να απολαύσεις την ξεκούραση που τόσο πολύ χρειάζεσαι, αφού μπορεί να σε ταλαιπωρεί η αϋπνία ή να ξυπνάς και να νιώθεις εξάντληση ακόμη και μετά από αρκετές ώρες ύπνου.
Μήπως κρυώνεις λίγο παραπάνω απ’ όσο θα έπρεπε;
Όσα περισσότερα δέντρα διαθέτει μια γειτονιά στα πεζοδρόμια της, τόσο μειώνεται η πιθανότητα οι κάτοικοί τους να πάθουν σοβαρή κρίση άσθματος και να χρειασθούν επείγουσα νοσηλεία.
Σελίδα 1 από 54

logo