Διατροφή

Το κολλαγόνο είναι ένας τύπος πρωτεΐνης, και δουλεύει μαζί με την κερατίνη για να παρέχουν στο δέρμα τη δύναμη, την απαλότητα, την ελαστικότητα και την ανθεκτικότητα που το χαρακτηρίζει. Το κολλαγόνο παράγεται από το δέρμα και από άλλα μέρη του σώματος.
Η υψηλή χοληστερόλη (LDL), η οποία είναι γνωστή και ως “κακή χοληστερόλη”, είναι μία από τις πιο βασικές αιτίες της αθηροσκλήρωσης, δηλαδή της συσσώρευσης σκληρής πλάκας στις αρτηρίες σας, η οποία οδηγεί σε στένωσή τους, εμποδίζει την ομαλή ροή του αίματος και καταλήγει συνήθως σε έμφραγμα του μυοκαρδίου ή άλλη σοβαρή καρδιακή νόσο ή εγκεφαλικό επεισόδιο.
Το αποκαλούν «κρέας του φτωχού», επειδή οι παλαιότεροι το έτρωγαν λόγω της υψηλής περιεκτικότητας των καρπών του σε πρωτεΐνη -φτάνει μέχρι και 44%- ενώ σήμερα το λούπινο (περί ου ο λόγος) έρχεται να δώσει λύση στα αυξημένα έξοδα των κτηνοτρόφων σε ζωοτροφές.
 «είμαστε βιολογικά καθορισμένοι για να ..μην είμαστε βιολογικά καθορισμένοι, αλλά να είμαστε ελεύθεροι».  Francois Asermet & Pierre Magistretti*.
Είναι ένα θαμνώδες φυτό που μπορεί όμως να φτάσει μέχρι και 6 μέτρα ύψος. Είναι ευλύγιστος, φυλλοβόλος θάμνος, φύεται σε παραποτάμιους και παραθαλάσσιους τόπους γνωστό επίσης με τα ονόματα καναπίτσα, αγνιά, αλυγαριά, μυριτζιά, καλαθιά και δέντρο της αγνότητας. 
Όταν λέμε πως θα φάμε μια σαλάτα, εννοούμε πως θα φάμε κάτι υγιεινό. Κάτι ελαφρύ. 
Αν ακούσουμε την φράση “φθινοπωρινά φαγητά”, το μυαλό μας θα πάει αυτομάτως στις κολοκύθες. Είναι το χρώμα, είναι η εποχή, είναι οι άπειρες συνταγές που μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε.
Ξέρουμε πως μια ισορροπημένη διατροφή περιέχει άφθονα φρούτα και λαχανικά. Την ίδια στιγμή, όμως, δεν είναι όλα τα φρούτα και λαχανικά το ίδιο.
Οι πέτρες στα νεφρά θεωρούνται από τις πιο επίπονες παθήσεις που μπορεί να εμφανίσει κάποιος. Και δεν είναι τόσο σπάνιο φαινόμενο· 1 στους 10 ανθρώπους υπολογίζεται ότι υποφέρει κάποια στιγμή στην ζωή του. 
Οι άνθρωποι που μασούν αργά το φαγητό τους όταν τρώνε, έχουν μικρότερες πιθανότητες να παχύνουν και να αναπτύξουν μεταβολικό σύνδρομο, σύμφωνα με μια νέα ιαπωνική επιστημονική μελέτη.
Αν προσπαθείς να αυξήσεις την ποσότητα πρωτεϊνών που λαμβάνεις από τη διατροφή σου, είτε γιατί θέλεις να «χτίσεις» τη μυϊκή σου μάζα είτε γιατί προσπαθείς να περιορίσεις τους υδατάνθρακες, μάλλον το αυγό έχει γίνει ο… καλύτερός σου φίλος!
Όταν υποφέρουμε από μελαγχολία ή απλά βιώνουμε μια πτώση του ηθικού, οτιδήποτε μπορεί να δώσει ώθηση στη διάθεσή μας, είναι ευπρόσδεκτο.
Σελίδα 1 από 14

logo